woensdag 2 november 2011

the skirt which became a dress

Hello dear readers,
Afgelopen zondag had ik niks te doen, het was echt een typische luie zondag. Ik was er toen al over aan het denken om een blog te beginnen (en dat heb ik s'avonds ook gedaan, het resultaat is wat je nu leest), en ik was helemaal geïnspireerd door andere bloggers, zoals Béracha ( http://www.myviewontodaysfashion.blogspot.com/ ), zij draagt zoveel leuke jurkjes en rokjes! Ik heb nou eenmaal niet zo veel jurkjes of rokjes, maar ik wil ze wel. Hoe dan ook, ik ging een beetje snuffelen in mijn moeders kledingkast, en daar vond ik een witte met rood gebloemde rok. Bij mijn moeder komt hij tot de knieën, bij mij tussen tussen mijn zo ongeveer tussen mijn knieën en enkels. Hoe dan ook, ik heb die rok opgehesen en er een brede riem omheen gedaan en toen bleek het opeens een jurkje/tuniekje te zijn! Het klinkt allemaal nogal raar maar dit was het resultaat:
Zou je vermoeden dat dit een rok is? Waarschijnlijk niet, maar goed, ook niet bijster veel mensen maken van een rok een jurk/tuniekgeval, dus het zou ook niet echt voor de hand liggen zeg maar :3

So, what do you think about it?

Heel veel liefs,
xxx

3 opmerkingen:

  1. Haha, origineel! Het ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leeuk hoor!
    dankjewel voor je reacite, ik volg je nu ook via gfc en bloglovin!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat leuk! Ik ben blij dat ik je inspireer, voel me vereerd. (':
    Leuk opgelost trouwens, ik doe dat stiekem ook af en toe, haha. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Sit down, have a cup of strawberrytea and please leave a comment. ♥