zaterdag 5 november 2011

born this way

Heeey!
Sorry dat ik twee dagen niet gepost heb, maar ik had echt te veel huiswerk, en s'avonds was ik meestal pas tegen 9'en klaar, en aangezien ik om 6.15 weer op moet, was het beter om meteen naar bed te gaan. Als ik eerlijk ben miste ik het bloggen heel erg die dagen, en ik ben nog niet eens een week bezig!
Hoe dan ook, ik moet eigenlijk echt weg, over 20 minuutjes sluiten de winkels, en geloof me, ik heb echt een nieuwe panty nodig. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ik heb er binnen een uur ladders in.
Zo zag hij eruit toen ik hem aantrok:
En zo zag hij eruit 3 uur later:


Zucht...
Ik post nog even mijn outfit en dan komt er vanavond misschien nog een, en anders morgen. Al vast een kleine hint: nagellak recensies! Haha, nu weten jullie het eigenlijk al helemaal :$


Sjongejongejonge mijn zusje heeft een kinderfeestje en ik word echt helemaal gek. Zijn die kinderen dan zo ongelofelijk vrolijk(lees:druk) of heeft school mij gewoon tot een totaal humorloos persoon gemaakt? Hmmm, dat laatste denk ik eigenlijk niet. Ik heb namelijk genoeg lol met leeftijdsgenoten. Maar dus niet met 9-jarigen, haha.
Ohjaa, en deze foto moet ik nog even met jullie delen, selfmade, wat vinden jullie?
Heel veel liefsxxx

2 opmerkingen:

  1. whahahah ik ken dat gevoel, ik heb ook nog genoeg nichtjes en neefjes die op de basisschool zitten. echte druktemakertjes zijn dat!

    Ik volg je trouwens terug

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, wat lullig van die panty! Maar wel mooie outfit en supermooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen

Sit down, have a cup of strawberrytea and please leave a comment. ♥