zondag 6 november 2011

nagellak recensies

Heeey lieve lezers,
Een tijdje terug heb ik nogal wat nagellakjes gekocht en die heb ik nog niet gebruikt, shame on me! Vandaag was een mooie gelegenheid om het eens uit te proberen. Dit zijn de nagellakjes die ik jullie wil laten zien:
Klik snel op lees meer om de recensies te zien!


Als eerste heb ik Lucky in Lilac van Catrice opgedaan.

Wow, wat een prachtige kleur en wat zit er veel in voor die 2,50! Hij droogt redelijk snel, maar hij dekt jammergenoeg pas na 2 laagjes, terwijl dit er niet opstond (dat was bij 'am I blue or green' en 'up in the air' van catrice wel het geval). Ook vind ik persoonlijk het kwastje iets te groot, het idee is vast dat je het dan in een strijkbeweging kan opdoen, maar ik kreeg veel te veel nagellak aan het kwastje!Toch een prachtig lakje en ik ben er heel blij mee (:
Next; 'up in the air' van Catrice.

Ieeeuw, let niet op mijn gerimpelde hand, ik weet ook niet hoe dat op de foto is gekomen, haha. Hoe dan ook, na de aangeraden 2 laagjes een perfecte dekking, prachtige kleur, en hij gaat er redelijk makkelijk af met nagelakremover. Het kwastje is niet geweldig en toen ik hem open deed bleef het kwastje in het potje steken, ik weet niet of jullie dat snappen, maar het kwam erop neer dat ik hem eruit moest peuteren en dat vond ik echt niet cool! Maar goed, hij was 2,50 en deze krijgt van mij overall, mede dankzij de prijs, een dikke 8!
Dit is 'Am I blue or green?' van Catrice:

Een heel, heel leuk mintkleurtje. Iloveit! Een goede dekking na de aangeraden 2 laagjes. Eigenlijk geldt voor de rest hetzelfde als bij de andere 2 catricelakjes. Wel ging deze er heel moeilijk af. Hij was 2,50.
Dit is etos nr 0511:
Een leuk lakje met een bloedrode kleur, wat mij wel aanspreekt (niet het bloed, maar het rood haha). Hij dekt geweldig na een laagje en het heeft een fijn kwastje. Het droogt wel langzaam, en het eraf halen is een regelrechte hel. Je nagels blijven een rode waas hebben, heel jammer. Hij was 2,50 maar er zit maar de helft in van wat in er in Catrice's potjes zit, dus ik ben niet heel tevreden over de prijs. Maar toch, een mooi lakje.
Dit is etos effect nails 0211:

Ik heb hem over etos nr 0511 gedaan, anders dekt hij totaal niet. De glitters zijn heel erg mooi, klein en groot zitten random door elkaar. Hij heeft een fijn kwastje. Maar hij droogt heel langzaam, het is een erg klein potje en hij was 2,00 terwijl je 2x zoveel hebt voor 1,29 van essence. Een beetje jammer dus.
Dit is ultimate pink van essence:
Een hele goede dekking, ik was echt verrast! Een vrolijk kleurtje, een fijn kwastje. Het potje belooft dat het in 'within seconds' zal drogen maar dat is echt niet het geval. Toch een leuk lakje!
En, nu de laatste en bijzonderste, maar niet persé de beste, where is the party van essence:
Ik heb hier geen 'aan'foto van, heel stom, ben ik vergeten te maken. Wat ik je wel kan vertellen is dat hij een beetje tegenvalt als je hem eenmaal op hebt. Hij neigt meer richting grijs met een soort paarse zweem eroverheen, niet echt mooi. Wel heel opvallend. Hij dekt ook heel goed maar hij droogt heel langzaam. Maar goed, voor die 1.30 is hij wel het proberen waard.
Pfff dat was veel werk, haha.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en nu moet ik gauw andere dingen gaan doen!
Lots of love!xx

2 opmerkingen:

  1. Mooie lakjes! Ik heb ook best vaak bij Catrice dat het kwastje in het potje blijft zitten, dan draai ik de dop er weer heel strak op, en als ik hem dan open gaat het meestel wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Sit down, have a cup of strawberrytea and please leave a comment. ♥