maandag 10 december 2012

I can't, no, I won't hush, I'll say the words that make you blush.

Wazzup fellows! Once again, I am so very sorry for the lack of posts, work is on top of me and I still have to refind my motivation. It's coming back though, slowely but surely. This time I am not going to promiss I am going to update regularly because the last sixteenmillion times I did, I failed.
In the Netherlands we have an awful lot of snow at the moment! Perfect for doing lóvely outfitshoots. Very cold though.. Oh well, enjoy these winterpictures!








Lots of love

20 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Ik vind sneeuw ook niet zo leuk haha. Alleen om landschapsfoto's te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, i wish we had snow here in Portugal as well!
    Beautiful photos, you're so pretty girl! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt echt een leuke blog ! & je foto's zijn ook heel mooi :) xoxo Axelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de sneeuw juist leuk! Vrijdag sneeuwde het bij ons de hele dag en ik werd helemaal vrolijk, terwijl mijn vriendin zat van: NEEEEE, GEEN SNEEUW LONNEKE. GEEN SNEEUW! haha. Mooie foto's! en leuke outfit. liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah prachtig die sneeuwfoto's!jammer dat het maar voor een dagje was..maar goed we hebben nog een lange winter te gaan ;)

    Liefs Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De derde foto vind ik echt mooi met de zon door de bomen! Wat een leuke ketting heb jeook om! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie foto's! Ik vind sneeuw echt heel leuk, alleen het fietsen erdoor is wat minder. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke foto's met die sneeuw als achtergrond! Haha jaaaa, een fan moet toch wat posters hebben hangen hè? haha ;D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie foto's, en je ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dear you look really cosy and lovely in this burgundy sweater!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben dol op sneeuw! Hihi, leuke blog.
    Ik volg je, wil je me terug volgen?
    x
    watermeloentjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. we all hit those busy times! i want snow so bad! but i don't want it to be cold hahah

    Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahw, ik vind het zo jammer dat wij hier in Zuid Holland bijna geen sneeuw hadden!
    Ik vind sneeuw echt super, super mooi! Net als alle sneeuwfoto's hier trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

Sit down, have a cup of strawberrytea and please leave a comment. ♥